KL

Befinner oss i Kuala Lumpur. En rätt trevlig stad med höga byggnader, malls och ja ett enkelt tåg som man kan ta sig fram med. Liknar de övriga städerna vi besökt. Det bästa? Att slippa vakna kl06 till ett böneutrop. Idag funderar vi på att besöka deras central market, dessa brukar vara riktigt spännande enligt mig. Jona hänger mest efter och står ut. :) Igår åkte vi upp i KL Tower och kikade på Petronas Towers samt utsikten. Sen hann vi givetvis besöka Bukit Bintang, en mall med en massa intressanta affärer om ni frågar mig.
 
Imorgon flyger vi mot Macau för en natt och sedan blir det speedboat över till Hong Kong. Lite slutshopping där innan vi på tisdag hoppar på flyget hemåt. Jo, förresten. Klippte mig igår. Toppade bort allt slitet. Saltvatten och sol är ingen bra kombo för håret. Det må jag säga.
 
Alltså nu bråkar bilderna med mig. Vrid på huvudet! Petronas har vi här.
Nya frillan. Fick en lockig styling.
 
 
// josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0