hotel icon

Vi bor på världens finaste hotell. De har verkligen tänk på ALLT här! Igår fick vi ett jättefint kort samt en flaska vin när vi berättade att vi hade årsdag och ville äta middag på rummet. De hade dukat så fint. En trerätters med utsikt över Hong Kong Island men utan surr från annat folk och bäst av allt - underbart god mat! Sedan ska vi inte ens tala om rummet, duschen, det djupa badkaret och den sköna sängen. Jag tror jag låser in mig och bosätter mig här.
 
Har sovit som en prinsessa inatt. Vaknade 08 helt utvilad. Idag ska vi shoppa lite innan vi i eftermiddag åker mot flygplatsen. Hann shoppa lite igår och ja jag blir nästan euforisk. Det är billigt och finns så mycket man vill ha. Plånboken kommer eka tom när jag kommer he
 
 
 
 
// josefine

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va fint!! :)

2013-03-27 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0