bakterier

Amen en sån otur. Har gått och blivit sjuk. Halsont, trötthet och hosta. Jag som längtade så efter skidåkning. Hann iaf med två pass innan jag däckades av dessa bakterier. Påsken är snart över men imorgon ska vi hinna med en sista grillrunda innan jag på tisdag ska lägga mig i tandläkarstolen. :S Laga ett hål, dra ut en tand och slipa ner en tand som jag bitit sönder. Jag längtar inte. Därefter ska jag förbi mitt framtida jobb. Ska jobba sommaren på akutavdelningen i Övertorneå, denna gång som sjuksköterska om jag inte nämnt det. 
 
Nu ska jag fånga in Nike och klippa hennes klor och sedan är det dags för sängen. Har nämligen vaknat 05.30 imorse. Den där dygnsrytmen har inte gett med sig ännu. 
 
 
// josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0