zopiklon

Jag lider av sömnproblem för första gången i mitt liv. Det är hemskt. Jobbat två nätter och försökte vända tillbaka dygnet genom att bara sova fyra h inatt, men det hjälpte såklart inte. Samma som sist. Vaknade såklart 02.30 som alltid. Fan! Så nu fördriver jag timmar i tystnad tills huset vaknar. Tur jag har en rutinerad nattuggla till pojkvän som gör mig sällskap. Sömnproblem är inget att skoja med. Äh, jag köttar på. Midsommarjobb väntar.
 
Det är sjukt hur asocial man är jämfört med när man pluggade. För tillfället är de enda jag umgås med Jona, min familj, hans familj och mina kollegor då såklart. Får ta igen det till hösten då jag inte jobbar varje helg. En tripp till Umeå ska jag planera in när turerna kommer lite glesare. På torsdag blir det dock en reunion med gymnasiegänget.
 
 
// josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0