deckare

Aah, jag är trött! Jobbat tre nätter med lite sömn under dagana. Dessutom har storebror med familj varit i byn så de har varit fullt ös med Ebba 3 år. Idag är jag ledig, så jag ska sova som en gris, imorgn kickar jag igång igen. Jag sa ju att jag skulle bo på jobbet. :D
 
Nu ska ja hoppa i duschen och läsa lite. Har kommit tillbaka till en deckarperiod igen efter väldigt blandade böcker. Men vad är väl en sommar utan bra deckare? För övrigt blir man så snabbt uttråkad här uppe. Grilla, fiska, film, böcker, träning. Finns det nåt annat man kan göra?
 
Man kan också vara trött när man gått runt hela jävla Hongkong med en 15kg rygga.
 
 
// josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0