bortskämd

Fy, vad bortskämd jag varit sen jag avslutade min VFU på psykiatrin. Ända sen början av november har jag mest latat mig. Korta perioder skola med eget arbete som man själv styrt över och så idag kom smällen. 08.30-15.15. Dessutom satt vi hela dagen i ett rum med 0 luftkonditionering. Behöver jag beskriva min huvudvärk när jag väl kom hem? Känner mig sjukt otränad när det kommer till heldagar med föreläsningar och stillasittande. Morgondagen bjuder iaf på halvdag med praktiska övningar och det tackar jag för!
 
Flyttstädningen går framåt. Nu börjar det eka i vissa rum! Känns så konstigt att lämna denna lägenhet efter 2,5 år här. Månne vars vi hamnar efter Asien..
 
 
// josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0