bungy

 Kära vänner nu ska jag äntligen bjuda er på en film från mitt andra bungy jump! Haha, det roliga när man ser det såhär efteråt är när jag gör pistoltecknet. Det är ett dyktecken för trigger fish som jag tyckte kunde vara kul att göra. Hade bara tänkt göra detta i min sista vinkning till kameran innan jag skulle ner, men så blev jag nervös och gjorde det hela tiden så det blev inte så coolt som jag hade tänkt. Nåväl det är inte så lätt att hålla ordning på skallen när man har dödsångest.
 
 
 
 
// josefine

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoh vad läskigt^^
haha dödsångest låter fortfarande roligt, fast det antagligen är raka motsatsen!

2013-04-23 @ 13:53:54
Postat av: Josse

jo, man kan inte föreställa sig förrän man varit med om det själv. men när man inser att man lever uppstår den bästa känslan! :)

2013-04-24 @ 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0