varm oboy

Tre jobb jag har haft: värdinna på Aunesgården, vikariat på Svansteins skola, sommarjobbare
Tre platser jag har bott på: Svanstein, Umeå
Tre saker jag gillar att se på TV: Grey´s, Familjen Annorlunda, Scrubs
Tre favoriträtter: tärnad potatis med älgkött, kycklinggryta, tacos
Tre platser jag helst skulle vilja vara på just nu: utomlands, utomlands, hemma
Tre personer jag utmanar: Alla som känner sig manade

Blev utmanad av Izi!

Idag har det vart världens underbaraste vårväder, strålande sol och klarblå himmel så Jona och jag slog slag i saken och begav oss till Nydalasjön. Det var riktigt fint där och mysigt att sitta i solen och dricka varm oboy! :)

Nu är det dags för mat och sen måste vi väl fortsätta med det där jävla tentapluggandet.. :(


// josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0