tvättberget

Fullspäckad dag. Fanns en hel del tvätt i tvättkorgen så imorse beslutade jag mig för att tvätta lite. Lär ta hela dagen men mamma blir nog glad. Rätt tråkigt att komma hem från en semester och upptäcka årets tvättberg.. :S Sen funderar jag på om jag ändå ska baka lite fler lussekatter när jag ändå är igång. Min käre pojkvän har årets sjukaste dygnsrytm så han sover nu. Han somnade kring 00 igår och vaknade 02 - helt pigg. Så var han vaken till efter vi käkat frukost vid 11 och så somnade han. Konstig? Kan man lätt säga..

Ikväll, ja ikväll blir det innebandy. Missade förra veckans så gissa om jag är taggad? :D


Nu ska jag slänga iväg ett sms till Sanna och höra om hon är sugen på en prommis i det underbara vintervädret!



// josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0