rödluvan & räven

En av kvällarna bestämde Sophie & jag att vi skulle spela ett spel som vi spelat när vi var små, för att väcka gamla barndomsminnen. Scattergories heter det. För er som inte vet så ska man försöka skriva en sak under varje kategori, det finns tolv kategorer. Alla ord ska börja på en bestämd bokstav, som man får fram genom att slå med tärningen. Kategorierna kan t.ex. vara; dåliga vanor, huvudstäder...

Bokstaven R kom och så skulle man skriva en sak man kunde vara rädd för. Jag skrev räv och när jag berättat detta för Sophie tittade hon på mig och frågade varför man skulle vara rädd för en liten räv? Jag svarade; jamen, jag tänkte på Rödluvan & räven, du vet! Sophie brister ut i ett gapskratt och jag undrar vafan hennes problem är. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Det är ju ändå Rödluvan & VARGEN! Oj! Det blev visst lite fel...


// josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0